Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków i skarg;
• udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywanych spraw;
• udzielanie informacji ustnych z operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych;
• wydawanie dokumentów.
Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie minimum średnie,
• minimum roczny staż pracy w administracji publicznej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane:
• wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia,
• znajomość zagadnień związanych z ewidencją gruntów i budynków,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z obsługą interesantów,
• obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), internetu, programów geodezyjno-obliczeniowych, programów kancelaryjnych,
• znajomość regulacji prawnych z zakresu: geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy), zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej,
• ogólna orientacja nt. europejskich unormowań prawnych,
• systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, opanowanie w sytuacjach trudnych i stresujących, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.