Do zakresu obowiązków inspektora będzie należało pełnienie funkcji inspektora ds. kontroli opracowań geodezyjnych i kartograficznych oraz zastępcy przewodniczącego Miejskiego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, a w szczególności:
• koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, rejestracja projektów,
• kontrola składanej dokumentacji, naliczanie opłat oraz wystawianie faktur,
• prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz współpraca z gestorami tych sieci,
• przygotowywanie i analiza materiałów wydawanych wykonawcom prac geodezyjnych i kartograficznych,
• kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych wpływających do Ośrodka, w zakresie posiadanych uprawnień,
• archiwizacja dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• uprawnienia zawodowe z zakresu 1. i 2.,
• co najmniej trzyletni staż pracy,
• pełna zdolność do czynnosci prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
• studia podyplomowe, kursy i szkolenia z zakresu geodezji i kartografii,
• doświadczenie zawodowe w pracy w wykonawstwie geodezyjnym lub/i innym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
• znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami, instrukcji i wytycznych technicznych dotyczących geodezji i kartografii,
• bardzo dobra znajomość zagadnień informatyki w geodezji i kartografii, a w szczególności oprogramowania firmy Geobid do korzystania z mapy numerycznej i części opisowej, ewidencji gruntów i budynków oraz prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego (programy EwMapa, EwOpis, Osrodek, SESUT),
• cechy osobowości: umiejętność pracy w zespole.