Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości w trwałym zarządzie lub władaniu Regionalnego Zarządu gospodarki Wodnej w Poznaniu,
• spraw związanych z zakładaniem ksiąg wieczystych, ewidencja gruntów, przejmowaniem, wykupem lub wywłaszczaniem nieruchomości,
• kompletowanie i przechowywanie dokumentacji geodezyjnej i prawnej dotyczącej administrowanych nieruchomości,
• prowadzenie i aktualizowanie ewidencji gruntów będących w zarządzie Regionalnego Zarządu.
Od kandydatów wymagane jest wykształcenie wyższe na kierunku gospodarka przestrzenna lub prawnicze.
Wymagania dodatkowe:
• studia podyplomowe z zakresu nieruchomości,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
• biegła znajomość pakietu biurowego Office (Word, Excel),
• doświadczenie w regulowaniu stanów prawnych nieruchomości,
• mile widziane uprawnienia geodezyjne w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
• podstawowa umiejętność obsługi programów geodezyjnych/GIS,
• znajomość ustawy Prawo wodne.