Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przeprowadzanie zewnętrznych kontroli kompleksowych, problemowych i sprawdzających, w zakresie realizowania przez jednostki samorządu terytorialnego dochodów i wydatków budżetu państwa ,
• opracowywanie i przygotowywanie materiałów planistycznych oraz sprawozdań dotyczących budżetu wojewody w zakresie właściwości Inspekcji Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
• analizowanie, weryfikowanie, kontrolowanie i opiniowanie przygotowanych przez powiaty wniosków w sprawie uruchomienia rezerwy celowej budżetu państwa przeznaczonej na pokrycie kosztów realizacji operacji scalania gruntów w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013,
• przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie wojewody w zakresie właściwości Inspekcji Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w oparciu o zapotrzebowania na dodatkowe środki składane przez powiaty,
• przygotowywanie szczegółowych harmonogramów przekazywania środków dla samorządu województwa i powiatów w ramach udzielanych dotacji,
• przygotowywanie opinii dotyczących wniosków o dofinansowanie środkami z CFGZGiK oraz WFGZGiK składanych przez powiaty oraz potwierdzenie prawidłowości wykorzystania przyznanych środków, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• obsługa finansowa postępowań prowadzonych przez Inspekcję Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (zapewnienie dostępności środków pozwalających na sfinansowanie opracowań, podziałów i ekspertyz).
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z planowaniem budżetowym lub kontrolą finansową,
• znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych, ustawy prawo zamówień publicznych,
• znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel).
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie ekonomiczne,
• przeszkolenie z zakresu planowania budżetu w ujęciu zadaniowym.