Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego:
• prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zażaleń, skarg i wniosków związanych z prowadzeniem zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz z zakresu wykonywanych prac geodezyjnych i kartograficznych;
• przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych w zakresie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej;
• przeprowadzanie kontroli doraźnych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, a także innych jednostek organizacyjnych utworzonych zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie tych prac;
• prowadzenie kontroli dokumentacji stanowiącej powiatowy i wojewódzki zasób geodezyjny i kartograficzny,
prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie w zakresie zadań wynikających z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
• prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących refundacji przez Skarb Państwa kosztów związanych z podziałem nieruchomości, czynnościami związanymi z rozgraniczaniem nieruchomości oraz ewidencją gruntów i budynków ponoszonych przez spółdzielnie mieszkaniowe.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne
• 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie: pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
• znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, znajomość KPA,
• znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE),
• komunikatywność, umiejętności analityczne, dokładność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, umiejętność argumentowania.
Wymagania dodatkowe:
• studia podyplomowe z zakresu geodezji i kartografii lub gospodarki nieruchomościami lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub geograficznych systemów informacyjnych,
• przeszkolenie z zakresu geodezji i kartografii lub gospodarki nieruchomościami lub gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub geograficznych systemów informacyjnych,
• uprawnienia zawodowe rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• znajomość obsługi nowoczesnych urządzeń pomiarowych i technik obliczeniowych.