Zakres zadań na stanowisku inspektora obejmuje:
• przyjmowanie i rejestrację wniosków wraz z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną przeznaczoną do włączenia do powiatowego zasobu z terenu powiatu ostrowieckiego,
• przeprowadzanie kontroli technicznej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej przekazywanej do zasobu w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych od dnia złożenia dokumentacji,
• sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności kontroli technicznej,
• przygotowanie pisemne projektów odpowiedzi w zakresie prawnych i technicznych przyczyn odmowy włączenia do zasobu,
• prowadzenie spraw dotyczących rozbieżności technicznych pomiędzy operatami technicznymi znajdującymi się w powiatowym zasobie a dokumentacją, która znajduje się w trakcie procedury włączania do zasobu,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika PODGiK.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• uprawnienia zawodowe w zakresie 1. i 2.,
• co najmniej 5-letni staż pracy,
• bardzo dobra znajomość ustaw: kpa, Prawa geodezyjnego i kartograficznego wraz z przepisami wykonawczymi, o gospodarce nieruchomościami wraz z przepisami wykonawczymi oraz innych przepisów związanych z wykonywaniem prac geodezyjnych i kartograficznych,
• znajomość obsługi komputera,
• brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe:
• umiejętność pracy w zespole,
• odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, asertywność,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem,
• umiejętność obsługi programów EwMapa, EwOpis, Ośrodek.