Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• wydawanie i uwierzytelnianie wydruków, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego;
• udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operacie ewidencyjnym;
• rozpatrywanie wniosków o wprowadzenie zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków;
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski;
• współdziaÅ‚anie z innymi wewnÄ™trznymi komórkami organizacyjnymi Biura w zakresie:
- doprowadzenia i utrzymania spójności części opisowej i kartograficznej operatu ewidencyjnego,
- współuczestniczenia w komisyjnych odbiorach zakończonych prac,
- postępowań administracyjnych dotyczących rozgraniczania nieruchomości;
• współpraca z innymi biurami UrzÄ™du i instytucjami w zakresie prowadzenia, udostÄ™pniania oraz aktualizacji zasobu;
• prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z numeracjÄ… porzÄ…dkowÄ… nieruchomoÅ›ci;
• przygotowywanie sprawozdaÅ„, zestawieÅ„ i analiz zwiÄ…zanych z realizacjÄ… zadaÅ„ Delegatury;
• naliczanie stosownych opÅ‚at oraz wystawianie not ksiÄ™gowych.
Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie,
• wyksztaÅ‚cenie minimum Å›rednie o kierunku geodezja i kartografia,
• minimum 6-miesiÄ™czny staż pracy w administracji publicznej,
• peÅ‚na zdolność do czynnoÅ›ci prawnych oraz korzystanie z peÅ‚ni praw publicznych,
• niekaralność za umyÅ›lne przestÄ™pstwo Å›cigane z oskarżenia publicznego lub umyÅ›lne przestÄ™pstwo skarbowe.
Wymagania pożądane:
• wyksztaÅ‚cenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia;
• znajomość zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z ewidencjÄ… gruntów i budynków;
• obsÅ‚uga komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu, programów geodezyjno-obliczeniowych, znajomość ISEG 2000, GeoMAP;
• znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomoÅ›ciami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, wÅ‚asnoÅ›ci lokali, ksiÄ…g wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postÄ™powania administracyjnego, postÄ™powania cywilnego, samorzÄ…du terytorialnego (w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy), zamówieÅ„ publicznych, ustawy o pracownikach samorzÄ…dowych oraz o dostÄ™pie do informacji publicznej;
• znajomość zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z ewidencjÄ… gruntów i budynków;
• ogólna orientacja nt. europejskich unormowaÅ„ prawnych;
• systematyczność, dokÅ‚adność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejÄ™tność pracy w zespole.