Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• rozpatrywanie spraw w trybie odwoławczym;
• merytoryczny nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez starostów prac związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów;
• prowadzenie postępowania administracyjnego w postępowaniach nadzwyczajnych o stwierdzenie nieważności, wznowienie postępowania i innych;
• programowanie prac geodezyjno – urządzeniowych oraz prac scaleniowo – wymiennych realizowanych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie: wyższe geodezyjne;
• 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji;
• uprawnienia zawodowe przy wykształceniu geodezyjnym z zakresu 2;
znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
• znajomość przepisów ustawy o scalaniu i wymianie gruntów;
• znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
• znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późn. zm.);
• umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
• kurs dla klasyfikatorów gruntów.
Dodatkowe informacje pod nr tel. (85) 743-93-06.