Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• wykonywanie zadań organu I instancji w zakresie stwierdzenia nabycia z mocy prawa, w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego nieruchomości zajętej pod drogę publiczną;
• wykonywanie zadań organu II instancji – wydawanie decyzji w sprawach odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub inne wyższe;
• 2 lata doświadczenia zawodowego w geodezji lub gospodarce nieruchomościami;
• znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, kodeks cywilny (w zakresie obrotu nieruchomościami, prawa własności i innych praw rzeczowych), o księgach wieczystych i hipotece (w zakresie niezbędnym do dokonywania badań hipotecznych), o gospodarce nieruchomościami (w zakresie odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości), o drogach publicznych (z pominięciem przepisów o opłatach i karach pieniężnych), Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (w zakresie art. 73 i 103), Prawo geodezyjne i kartograficzne;
• umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
• zdolności analityczne.
Wymagania dodatkowe:
• roczne przeszkolenie z zakresu pracy w administracji i wykonywanych w Oddziale zadań;
• przeszkolenie lub studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości;
• rok doświadczenia w administracji w dziedzinie przydatnej w realizacji zadań Oddziału.