Urząd opublikował dwie oferty pracy po dwa stanowiska. W obydwu ofertach wymagania niezbędne obejmują:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• znajomość przepisów ustaw:
Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy, kodeks postępowania administracyjnego oraz kodeks cywilny, znajomość standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość narzędzi informatycznych stosowanych w województwie do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej bazy krajowego systemu informacji o terenie oraz kontroli tych baz,
• posiadanie uprawnień zawodowych w zakresach 1 i 2.
Zakres obowiązków obejmuje:
• sprawowanie kontroli w stosunku do organów administracji geodezyjnej i kartograficznej wykonujących zadania określone w art. 7c i 7d ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• sprawowanie kontroli w stosunku do urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych.
W przypadku oferty 26/12 jest to także przeprowadzanie kontroli ilościowych i jakościowych baz danych powiatowych i wojewódzkich wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie.
Dokumenty można składać do 29 maja.