Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie postępowań administracyjnych mających na celu rozpatrzenie odwołań od decyzji organu I instancji i przygotowanie projektu decyzji w trybie odwoławczym w sprawach: - wywłaszczania nieruchomości i ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, - zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, - przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
• przeprowadzanie kontroli w ramach właściwości rzeczowej mającej na celu zbadanie prawidłowości gospodarowania przez starostów nieruchomościami Skarbu Państwa.
• realizacja zadań nałożonych ustawą o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego.
Wymagania od kandydatów:
• wykształcenie wyższe w zakresie prawa, geodezji, ekonomii lub gospodarki nieruchomościami,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w geodezji lub gospodarce nieruchomościami,
• znajomość przepisów ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o gospodarce nieruchomościami; o przekształcaniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego; o służbie cywilnej; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• radzenie sobie ze stresem.
Wymagania dodatkowe:
• wiedza w zakresie wyceny nieruchomości i zasad sporządzania operatu szacunkowego.
Szczegóły