Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego:
• kontrola urzędów w zakresie zgodności działań administracji geodezyjnej i kartograficznej z obowiązującymi przepisami prawa;
• kontrola instytucji i przedsiębiorców w celu sprawdzenia zgodności wykonywanych prac geodezyjnych z obowiązującymi przepisami prawa i standardami technicznymi;
• prowadzenie postępowań wyjaśniających wobec geodetów uprawnionych, wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, a w uzasadnionych przypadkach- kierowanie do organu centralnego wniosku o zastosowanie sankcji dyscyplinujących;
• prowadzenie postępowań wyjaśniających i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, zażalenia i pisma dotyczące prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykonawstwa geodezyjnego;
• prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zbadania zasadności odmowy włączenia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 5 lat doświadczenia zawodowego w geodezji,
• uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1. i 2.,
• znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
• znajomość struktur administracji publicznej w Polsce,
• umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
• roczny staż pracy w administracji publicznej,
• znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
• kreatywność,
• wysoka kultura osobista.