Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• kontrola działań administracji geodezyjnej i kartograficznej w szczególności w zakresie prowadzenia baz danych przestrzennych,
• analizowanie, sprawdzanie i rozpatrywanie pism i korespondencji z zakresu informatyzacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z przygotowaniem materiałów niezbędnych do wydania decyzjami o ukaraniu osób naruszających przepisy ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• przyjmowanie i przechowywanie kopii zabezpieczających baz danych z poszczególnych starostw powiatowych województwa podkarpackiego,
• obsługa systemu IPE (Integrująca Platforma Elektroniczna) i weryfikacja zasilających go baz danych ewidencji gruntów i budynków,
• koordynacja przekazywania baz danych ewidencji gruntów i budynków ze starostw powiatowych województwa podkarpackiego do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
• rejestrowanie lokalnych systemów informacji o terenie.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne;
• 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z wykonawstwem geodezyjnym lub w służbie geodezyjnej i kartograficznej;
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach: 1 – geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 2 – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne (wraz z przepisami wykonawczymi), o gospodarce nieruchomościami, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość obsługi programu EwMapa,
• inne zakresy uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii.