Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• przekształcenia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w prawo własności – prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji administracyjnej o przekształceniu;
• prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości, a w tym składanie wniosków o wpis hipoteki zabezpieczającej wierzytelności SP z tytułu przekształcenia;
• wykonywanie czynności zleconych przez dyrektora Biura i zastępców dyrektora, naczelnika Wydziału oraz kierownika Działu.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• wykształcenie wyższe,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe o kierunku prawo, geodezja;
• znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
• znajomość języka angielskiego;
• znajomość ustaw, m.in.: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ustroju m.st. Warszawy, o gospodarce nieruchomościami , o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami, o księgach wieczystych i hipotece, kiodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego;
• odpowiedzialność i kompetencja, dokładność i systematyczność, umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów merytorycznych i organizacyjnych.