Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• gromadzenie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozpoznania wniosków o wszczęcie postępowań, badanie zasobów archiwalnych i sądowych, uczestniczenie w rozprawach administracyjnych przy bezpośrednim udziale stron, świadków i biegłych, analizowanie zgromadzonego materiału dowodowego, formułowanie wniosków i opracowywanie projektów pism i rozstrzygnięć, celem regulacji stanu prawnego;
• nadzór i kontrola wykonania obowiązku ujawniania własności nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego, celem zapewnienia nadzoru Wojewody nad prawidłowością wykonywania zadań w tych dziedzinach przez starostów;
• przeprowadzanie kontroli wieloproblemowych zewnętrznych jednostek samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości realizacji zadań należących do Oddziału, celem zapewnienia nadzoru Wojewody nad prawidłowością wykonywania zadań w tych dziedzinach przez starostów;
• przygotowanie projektów odpowiedzi na interwencje poselskie, sanatorskie oraz skargi i wnioski.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe
• 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz struktur administracji publicznej w Polsce,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce i analizy przepisów,
• umiejętność argumentowania,
• odporność na stres,
• zdolności interpersonalne,
• umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie prawnicze lub geodezyjne.
Proponowane wynagrodzenie: 2 tys. zł brutto.
Inne oferty pracy w geodezji i kartografii