W trakcie przeprowadzki działalność Biura Geodezji i Katastru będzie przebiegała w następujący sposób:
1. Do 5 lipca obsługa interesantów wszystkich wydziałów Biura Geodezji i Katastru odbywa się bez zmian, w dotychczasowych lokalizacjach, przy czym interesanci Rejestru Cen i Wartości Nieruchomości będą obsługiwani w siedzibie przy ul. Sandomierskiej 12 już od 4 lipca,
2. Obsługa interesantów Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (siedziba przy Al. Jerozolimskich 28) od 8 lipca odbywa się wyłącznie w siedzibie przy ul. Sandomierskiej 12,
3. Obsługa interesantów Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (siedziba przy Al. Jerozolimskich 28) od 9 lipca odbywa się wyłącznie w siedzibie przy ul. Sandomierskiej 12,
4. Obsługa interesantów z dotychczasowej siedziby Biura przy ul. Marszałkowskiej 77/79 od 8 lipca również zostaje przeniesiona do nowej siedziby przy ul. Sandomierskiej 12,
5. Bez zmian odbywa się obsługa w zakresie składania wniosków o udostępnienie danych ewidencyjnych w Urzędach Dzielnic w Wydziałach Obsługi Mieszkańców (WOM). Odbiór dokumentów, w zależności od wskazania, następuje w siedzibie Biura bądź w WOM-ie w Dzielnicy.
Dodatkowe informacje o funkcjonowaniu poszczególnych komórek Biura Geodezji i Katastru w okresie przeprowadzki można uzyskać w godzinach 8.00-16.00 pod numerami telefonów:
• dla komórek Biura dotychczas zlokalizowanych przy ul. Marszałkowskiej 77/79, w tym dla których obsługa odbywała się w Sali Obsługi Interesanta na parterze, telefon 22 443 16 01; 22 443 16 00;
• dla wydziałów dotychczas zlokalizowanych przy Al. Jerozolimskich 28 – telefon 22 443 18 00, oraz dla Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej – telefon 22 443 18 75, dla Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej telefon 22 443 17 56; 22 443 17 64, a także pisząc na adres email Biura Geodezji i Katastru: sekretariat–bgik@um.warszawa.pl.
Za wszelkie utrudnienia i niedogodności mogące pojawić się w trakcie przeprowadzki Biura, przepraszamy.
Mapy z opisem dojazdu