Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego:
• opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w II instancji z zakresu ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),
• opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi składane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i branie udziału w rozprawach przed WSA,
• rozpatrywanie skarg od osób fizycznych,
• udział w kontrolach zewnętrznych organizowanych przez PUW w zakresie nadzoru nad działalnością organów administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• udzielanie informacji Głównemu Geodecie Kraju, Głównej Komendzie Policji (Centralne Biuro Śledcze, Centralne Biuro Antykorupcyjne), Prokuraturze, w zakresie posiadania prawa własności odnośnie gruntów i budynków.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne
• 3 lata stażu pracy w administracji publicznej
• uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 ,
• znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• odporność na stres,
• komunikatywność,
• umiejętność obsługi komputera,
• umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagania dodatkowe:
• umiejętność redagowania projektów decyzji,
• umiejętność organizacji własnej pracy,
• umiejętność pracy w zespole.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2,1 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl