Od kandydatów aplikujących na stanowisko
kierownika projektu ZSIN wymagane jest m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne, informatyczne lub administracyjne,
• 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii w planowaniu,
wdrażaniu oraz zarządzaniu/kierowaniu projektami (w tym informatycznymi).
Do zadań kierownika należy m.in.: prowadzenie i nadzorowanie informatyzacji katastru nieruchomości w zakresie zapewnienia spójności i aktualności danych o nieruchomościach zawartych w rejestrach publicznych, a także automatyzacji procesów ich aktualizacji oraz wykorzystanie informacji z tych rejestrów do celów publicznych.
Kandydat na
głównego specjalistę ds. integrującej platformy elektronicznej oraz mechanizmów projektu ZSIN powinien posiadać m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne, informatyczne, pokrewne techniczne, elektroniczne, matematyczne lub fizyczne,
• 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z budową systemów
teleinformatycznych.
Do obowiązków starszego specjalisty należy m.in. przygotowanie projektów zaleceń dla
wykonawcy systemu oraz wytycznych technicznych dla starostów w celu dostosowania systemów do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków do wymagań ZSIN.
Dokumenty w przypadku obu ofert pracy należy składać do 10 stycznia 2014 r.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl