I etap przetargu obejmuje: reorganizację dokumentów (w tym przywrócenie zdekompletowanych zasobów do formy pierwotnej), inwentaryzację materiałów analogowych PZGiK, renowację wybranych materiałów i przeniesienie materiałów do kopii cyfrowych. W II etapie należy uporządkować cyfrową dokumentację w BDPZGiK pozyskaną do czasu niniejszego zlecenia w ramach wszystkich uprzednio wykonanych kampanii digitalizacji. Ostatni etap polega na uzupełnieniu rejestru operatów geodezyjnych zarówno o brakujące obiekty operatów, jak i o brakujące wartości atrybutów opisowych i geometrycznych obiektów operatów, a także właściwe relacje z innymi rejestrami i ewidencjami. Analogiczne prace należy wykonać również dla rejestrów: zgłoszeń prac geodezyjnych, dokumentów składowych operatów i dokumentacji cyfrowej. Prace mają zostać wykonane w ciągu dwóch lat.
Oferty można składać do 17 października. Kryteriami ich oceny będą: cena (60%) oraz termin rękojmi i gwarancji jakości (40%).