Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje:
• prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych,
• rozpatrywanie skarg na działalnie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii naruszających przepisy,
• opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe geodezyjne, administracyjne lub prawnicze,
• doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej,
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o kontroli w administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeks postępowania administracyjnego,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej,
• znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania, zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
• umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3,5 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl