Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje m.in.:
• udział w rozprawach administracyjnych, prowadzenie monitoringu postępu prac związanych z wydawaniem decyzji i wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji administracyjnych,
• dokonywanie regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod pasy drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nieruchomości zbędnych na cele drogowe i statutowe GDDKiA poprzez uzyskiwanie decyzji o wygaszeniu prawa trwałego zarządu,
• prowadzenie, aktualizowanie i weryfikowanie ewidencji nieruchomości będących w posiadaniu Generalnej Dyrekcji, położonych w pasach dróg krajowych wraz z klasą użytków i ich powierzchnią niezbędną dla określenia wysokości podatku i przekazywanie danych do właściwego wydziału celem naliczenia podatku, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych (gruntów) w formie wykazu posiadającego cechy księgi inwentarzowej oraz przygotowywanie tabelarycznych zestawień nieruchomości nabytych pod pasy drogowe dróg krajowych,
• przeprowadzanie kontroli wykonawstwa, merytoryczne odbiory i rozliczanie zleconych robót formalno-prawnych wykonywanych przez podmioty zewnętrzne oraz udział w odbiorach robót,
• realizowanie zadań w zakresie ujawniania w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości podziałów nieruchomości, zmiany użytków, przeniesienia własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz ustanowienia/wygaszenia tytułów prawnych trwałego zarządu i ograniczeń na rzecz Generalnej Dyrekcji w stosunku do nieruchomości nabytych pod inwestycje drogowe.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe w zakresie gospodarki nieruchomościami lub geodezji lub prawa lub administracji,
• doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie zagadnień gospodarowania nieruchomościami,
• znajomość przepisów prawnych z zakresu: specustawy drogowej, geodezji, gospodarki nieruchomościami, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word,
• prawo jazdy kat. B,
• przeszkolenie w zakresie zarządzania, gospodarki nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej,
• znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym,
• znajomość zasad wyceny nieruchomości.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl