Wymagania niezbędne od kandydata na stanowisko
starszego specjalisty do spraw mapy zasadniczej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej obejmują:
• wykształcenie wyższe geodezyjne;
• 3 lata doświadczenia zawodowego, najlepiej w realizacji prac dotyczących mapy zasadniczej i GESUT;
• dobrą znajomość przepisów
Prawa geodezyjnego i kartograficznego wraz z aktami wykonawczymi, przepisów technicznych z zakresu mapy zasadniczej, GESUT oraz uzgadniania dokumentacji projektowej; znajomość ustawy
o zamówieniach publicznych; umiejętność redagowania i analizy pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych i technicznych; dobrą znajomość narzędzi GIS i obsługi komputera w zakresie MS Office.
Drugi etat do obsadzenia to
specjalista do spraw kontroli wewnętrznej i zewnętrznej w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej. Od kandydatów wymaga się:
• wykształcenia wyższego z zakresu geodezji i kartografii, prawa lub administracji;
• 4 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 3 lata w administracji publicznej wykonującej zadania w dziedzinie geodezji i kartografii lub w wykonawstwie geodezyjnym;
• znajomości przepisów
Prawa geodezyjnego i kartograficznego wraz z aktami wykonawczymi, ustawy
o infrastrukturze informacji przestrzennej; znajomości przepisów z zakresu budownictwa i gospodarki nieruchomościami, przepisów kpa, ustawy
o finansach publicznych,
o dyscyplinie finansów publicznych; znajomości zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętności praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych; obsługi komputera w zakresie MS Office, zdolności analitycznego myślenia; gotowość do odbywania podróży służbowych.