2025-05-20
Urząd m.st. Warszawy | Inspektor ds. bezpośredniej obsługi mieszkańców ( 2 etaty )
Warszawa, Mazowieckie
Prezydent m.st. Warszawy poszukuje kandydatek i kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Udostępniania Danych Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 29.05.2025.
Charakterystyka pracy:
- przyjmowanie, weryfikacja, kompletowanie i wydawanie dokumentacji z zakresu
ewidencji gruntów i budynków,
- naliczanie stosownych opłat oraz wystawianie dokumentów obliczenia opłaty
za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem materiałów
z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywanych spraw,
- udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operatach
ewidencyjnych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań:
- ustawa Prawo Geodezyjne i Kartograficzne wraz z rozporządzeniami
wykonawczymi,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa o własności lokali,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia i minimum 3-letni staż pracy albo
wykształcenie średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
Aplikowanie możliwe jedynie za pośrednictwem Systemu E-rekrutacja Urzędu m.st. Warszawy: www.erekrutacje-bip.um.warszawa.pl
Nr ref. ogłoszenia: UM.8369.2025.BG.EFI i aplikuj.