Od kandydatów wymagane jest m.in.: wykształcenie wyższe – geodezyjne lub prawnicze, oraz 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w zakresie geodezji i kartografii lub orzecznictwa. W przypadku posiadania wykształcenia geodezyjnego GUGiK wymaga ukończonych studiów podyplomowych z zakresu prawa administracyjnego.
Do obowiązków specjalisty będzie należało m.in.:
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpatrywaniem: odwołań od decyzji, zażaleń na postanowienia, wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji i postanowień, wniosków o wznowienie postępowania administracyjnego, wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy, w celu przygotowania projektu rozstrzygnięcia;
• rozpatrywanie skarg i wniosków obywateli dotyczących działalności starostów i wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego;
• sporządzanie projektów odpowiedzi na skargi wniesione na wydane przez GGK decyzje i postanowienia w celu przekazania sprawy do rozpoznania przez Wojewódzki Sąd Administracyjny;
• sporządzanie projektów skarg kasacyjnych w sprawach, w których sąd uchylił podjęte rozstrzygnięcie w celu przekazania sprawy do rozpoznania przez Naczelny Sąd Administracyjny;
• przygotowywanie projektów stanowiska głównego geodety kraju w zakresie interpretacji przepisów prawa.
Oferta pracy